Yrityksemme on kasvanut on Kaleva-lehden ja yhden kirjapainon yrityksestä kymmenien mediabrändien ja useiden tytäryhtiöiden konserniksi.
Missiomme on vahvistaa vireyttä ja elinvoimaa siellä missä elämä on. Visiomme on olla rajattomasti paikallisin kumppani.
Rajattomasti paikalliset palvelumme
Monipuoliset palvelumme tukevat yritysten kasvua ja tuovat laadukasta journalismia ja paikallisia sisältöjä ihmisten arkeen.
Tuleville sukupolville
Konsernimme kasvua ja uudistumista ohjaa hallituksen, johtoryhmän ja henkilöstön yhdessä luoma strategia. Rakennamme yhdessä vakaata, vastuullista ja kestävää kasvua tuleville sukupolville.
Rohkeasti uudistaen
Uudistamme toimialaa ja rakennamme menestyvää, nykyaikaista mediayhtiötä. Tutustu Kaleva-konsernin hallintoon, johtamiseen ja päätöksentekoon.
Vireyttä ja elinvoimaa
Vastuullisuutemme ytimessä on luotettava ja riippumaton journalismi, joka vahvistaa demokratiaa. Luomme positiivista muutosta paikallisiin yhteisöihin ja ympäröivään maailmaan.
Vakaata kasvua
Taloudellinen kannattavuus on edellytys sille, että voimme jättää positiivisen jäljen yhteiskuntaamme. Monien murrostenkin keskellä pidämme hyvää huolta yhtiömme taloudesta.
Kuulumisia meiltä ja muualta
Elämme osana paikallista yhteisöä ja ja vahvistamme paikallista kulttuuria, tiedonkulkua ja arvoja. Täällä kerromme yhdessä tekemisestä, yhteisöllisyydestä ja kumppanuuksista, jotka vahvistavat elinvoimaa alueellamme.
Oulu2026-media tarjoilee juhlavuoden tarinat
Pohjois-Suomeen avautuu uusi media, joka tuo Euroopan kulttuuripääkaupungin sisällöt yhteen. Kaleva Media tuo Euroopan kulttuuripääkaupunkivuoden tarinat lähelle lukijoita täysin uudella tavalla.
Lue artikkeli
Uusi markkinointialan kokonaisuus Suomeen
Kaleva-konserni vahvistaa asemaansa markkinoinnin ja viestinnän liiketoiminta-alueella yhdistämällä voimansa Valve-konsernin kanssa.
Lue artikkeli
Kaleva Media ja Ilkka yhdistävät medialiiketoimintansa
Oululainen Kaleva Media ja seinäjokelainen Ilkka Oyj yhdistävät medialiiketoimintansa yhteisesti omistettuun yhtiöön. Kahden mediayhtiön fuusiolla vastataan digiajan haasteeseen.
Lue artikkeli